segunda-feira, fevereiro 07, 2005

Grande escritor ou pésima persoa?


Grande escritor ou pésima persoa? Eu quédome co segundo, se ben é certo que nunca fun dos devotos deste «insigne» escritor. Ben coñecida era a súa faceta como censor do Réxime, pero isto dá unha nova volta de torca a unha xa de por si vida de mala persoa. Algúns dirán que o seu xenio creativo non ten nada que ver coa súa personalidade. Eu penso, que o primeiro é ser persoa. Ben, todo é discutíbel.
Nota recollida no xornal La Voz de Galicia do 06-02-2005.

4 Comments:

At 2:59 da tarde, Anonymous Anónimo said...

Coido que se nos fixásemos no extraliterario para escoller as nosas lecturas, non poderiamos ler nada. Todos os escritores son, como mínimo, uns agocéntricos, e de aí para arriba ata chegar ós extremos esperpénticos deste home. Saúdos de Düsseldorf.

 
At 4:24 da tarde, Blogger albixoi said...

Eu criticaba a súa personalidade. Como escritor tampouco é do meu gusto. Non pases demasiado frío na Deustland.

 
At 12:57 da manhã, Blogger albixoi said...

Encantado de coñecerte. Non coñezo a demasiada xente con blog. O que si que me gustaría é que me deses a dirección do teu blog para compartir experiencias. Bicos mil.

 
At 10:18 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Hola que tal Pablo e Cristina? eu son Andres, ese rapaz de Cumbraos que saliu con Ana 4 aniños. E que tal por Barcelona? Xa fai que non se che ve o pelo....

 

Enviar um comentário

<< Home