sábado, agosto 02, 2008

Xeira de contrastes

Este sábado foi un día de contrastes. Morte e creación reunidos nun día do almanaque. A morte facía aparición cando me desprazaba a un acto literario nos Cantóns de Méndez Núñez á altura de Alcampo. Unha anciá xacía morta no duro e negro asfalto por unha colisión cun coche desfeito. Mal agoiro. Negro fasto. Lembro que impactado cavilei no condutor, que eu tamén era, nas sensacións que estaría a sentir nese momento. Segara unha vida. Ben, quizais o infortunio levase a aquela pobre anciá a atravesar unha estrada moi transitada nun momento inoportuno. Fose de quen for a culpa, o resultado era o mesmo. Unha vida deixara de existir.
Con este panorama no horizonte, teño que admitir que o acto literario xa deixara de ter importancia, despraceime á Coruña. Eis que aquí o Universo tiña, se é posíbel reparar unha morte, un pequeno gran de fermosura. O acto de presentación foi fermoso. Sobre todo o final no que o autor acompañado do músico Pulpiño Viascón recitou uns pequenos poemas que mesmo encheron por uns momentos de bágoas os ollos do escritor. Lembroume unha vez máis o carácter tan humano deste home. Tivera a sorte de compartir con el unha viaxe desde Vigo á Coruña no meu coche despois de saírmos da Editorial Xerais. Teño que recoñecer que ese último poema que o emocionou a min tamén me tocou.
Mais o día tamén tiña unha nova sorpresa. Unha vella amiga da facultade reaparecía, aínda que fose a xeito de crítica literaria na miña vida.

Actualización (3-08-2008): Estaba trabucado no accidente. A morte da anciá foi pola colisión do vehículo no que ía contra un autobús urbano.  

Etiquetas: , ,

4 Comments:

At 5:28 da tarde, Blogger Ana Bande said...

Eu tamén me atopei hai anos cun suceso semellante. De camiño a escola, só lembro algo negro que caía e o bruido do impacto, seco, pesado, poerento ¿como se pode describir un son?...e logo a memoria, sempre imaxinativa e mentireira creo que engadiu un regueiro de sangue e unha triste historia dunha nai coa súa pequena no médico (a vella guindouse do derradeiro piso do ambulatorio de Ourense) tras coñener que padedía unha grave enfermidade.

 
At 9:26 da manhã, Blogger LM said...

anda... pois também tive o prazer de partilhar aulas com ana. beijos

 
At 6:02 da tarde, Anonymous Anónimo said...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

 
At 7:11 da tarde, Anonymous Anónimo said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

 

Enviar um comentário

<< Home