O meu parto
Recentemente publiquei o segundo número do xornal Betanzos e a súa comarca. Na primeira cometín un erro imperdonábel. Puxen «un» por «unha». Unha pena. Unha vergoña. Unha desolación. Non sei que dicir. Son un fracaso. Espero non repetilo para a próxima.
6 Comments:
Tamén hai acertos, como a entrevista.
Os trasnos aliméntanse da tinta das erratas. Hoxe ríome da que armei nun titular no que rebauticei como Coral de Ruanda á Coral de Ruada de Ourense.
Quen estea libre...
Xa vexo que ao final confesaches publicamente o pecado, pero tampouco te martirices moito pois estas cousas pasan nas mellores familias.
Begoña
Saludos Pablo. No sabía nada de lo de este periódico de Betanzos. Te doy desde Ourense la enhorabuena y te deseo mucha suerte en esta nueva empresa. Después de unas semanas de parón he vuelto al mundo digital y me he puseto al día de tu blog. Espero que el cambio sea para bien, pero la verdad un ex comunista (o sea un vendido)como jefe de gobierno de la Xunta no me hace mucho tilín. Además, este es de los que se fue popr la izquerda y acabó en el PSoe. NO sé que decirte, ojalá todo vaya a mejor, pero hay muchas cosas a las que dar la vuelta. Por lo menos Fraga ya no está.
Por lo del periódico, espero leerlo cuanto antes. Por lo que dices del fallo, no te preocupes, esas cosas nos pasan a todos, porque llega un moemnto que estás tan metido en lo que escribes que es imposible fijarse en esos fallos, además, por los cometarios, fijo que el resto está muy bien.
BUeno, un saludo y un abrazo. Salud y República!
Hahaha. Eu convertín a Kissinger unha vez en presidente de EE.UU. Por sorte alguén máis espabilado ca min decatouse a tempo e o impacto da miña ignorancia foi mínimo. Saúdos desde Renania. Por certo, a semana próxima estou por Galiza. E dixéronme que Tácito está publicando a Germania en forma de blog na web...
Grazas a todos polos vosos ánimos. Isto permíteme volver con forzas renovadas.
Non te preocupes, iso pasa nas mellores familias.
Pepe
Enviar um comentário
<< Home