segunda-feira, setembro 26, 2005

Rematei

O día 15 de setembro foi o meu último día no xornal Betanzos e a súa comarca. Un periplo de 4 meses contando a realidade dunha pequena cidade. Un tempo que me levou mesmo a cuestionar as miñas dotes de redactor, a miña maneira de contar as cousas. Escribía e vía que o que contaba non me gustaba. Algo non encaixaba. Non sei. Rematou. A rapaza, á que substituía, reincorporouse ao seu posto de traballo. Agora toca buscar, atopar un lugar onde poida gañar un soldo. Unha nova vía para mellorar o meu currículo. Unha nova ilusión para o futuro.

4 Comments:

At 11:35 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Se me permite o comentario, como ollador desa publicación podo dicirlle que fixo un traballo aceptable para un xornal gratuíto. As ganas de mellorar e a autocrítica son necesarias en calquera traballo que desexo atope axiña. Sorte.

 
At 9:36 da tarde, Blogger hojasdehierba said...

Que haxa sorte na nova etapa.
Saúdos.

 
At 12:24 da manhã, Anonymous Anónimo said...

Grazas pola túa estadía en Betanzos,
e, sorte nas novas andainas

 
At 5:52 da manhã, Anonymous Anónimo said...

best regards, nice info ionamin stories Isdn und internet Cancer prostatic Sports team ipod cases phentermine phendimetrazine Keller kitchen cabinets united arab emirates minivan car rental Culinary school new york 20 Vitamin a acne treatment sbasketball bets

 

Enviar um comentário

<< Home